Hatar rubriker

Seriöst, jag måste börja träna..
Denna sommar har jag gått upp i vikt, vilket jag ALDRIG har gjort innan. Jag har en ämnesomsättning som är överdrivet bra, därför kan jag inte gå upp i vikt.
När jag blev gravid så gick jag ju såklart upp, ungefär 19 kg (inte så mycket) och efter ca 14 dagar efter förlossningen så låg jag på min vanliga vikt igen. Snacka om bra ämnesomsättning!?
Men i somras så började jag med andra p-piller och har gått upp i vikt pga dom (jag skyller på dom i alla fall, hur skulle jag annars kunna gå upp?) Så nästa månad blir det till att börja träna. Är rätt så sugen på Core faktiskt, gym är inte så intressant. Såhär mycket har jag inte vägt sen jag var gravid...så det får bli ändring på det + att jag skulle behöva röra på mig mer. Blir till att ändra kosten lite också, bort med allt socker framför allt.

Anyway.
Idag är det söndag.. Vad händer då?
Imorgon börjar skolan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback