Skärpning var det, ja...

Haha, ja vad ska jag säga?

I fredags följde Dennis med sin farfar hem till Hofors och där ska han vara till idag. Lillfisen
Micke och jag tog chansen att roa oss, hos A-K i Gävle där vi avslutade vår kväll på Wasteland. Det var väldigt trevligt trots vi var tvungna att ytrymma lokalen pga brandlarmet gick igång. Det var sjukt varmt och väldigt rökigt, det berodde på rökmaskinerna vad jag fick höra i alla fall.
Vi träffade mycket trevligt folk och kvällen blev lång. Vi gick i den förbannade kylan och kom hem halv fyra.
Gårdagen var slapp, mycket slapp. Micke hade ju jobb, så han sov inte många timmar så han la sig när han kom hem :P Jag satt i soffan medan han jobbade och höll mig inte vaken så länge till. Jag somnade väl vid tre och vaknade halv sex, klädde på oss och fixade mat och såg på film.

Idag är en lika slapp dag men jag ska ta tag i städningen så det ser ut som folk här igen. Lika bra att passa på att städa mer grundligt när Dennis inte är hemma.
Ikväll ska jag iväg och träna, vilket ska bli sjukt skönt! Ida ska också med :)

Veckan ser ut som vanligt, skola och lite träning. Är sugen på att åka till köpis men vi får se. Måste försöka få Dennis till Ellen för att bli av med lite hår. Han säger ju att han ska ha långt hår, men jag vill att han klipper sig :P Unge!

Nåja... Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback