Kattspya

Imorse låg det en kattspya (tuggat torrfoder) under köksbordet. Jag upptäckte den när Dennis och jag åt frukost men jag tog inte reda på den med en gång utan jag vela äta frukost i lugn och ro tillsammans med sötungen :)
När vi ätit klart och plockat undan på bordet så glömde jag såklart bort spyan och satte mig vid datorn i fem minuter. När jag kom tillbaka in i köket så var spyan borta. Ja, då måste det ha varit någon utav katterna som varit lite hungrig och ätit upp spyan igen.
Fy fan! Djur är bra vidriga!

Över till något annat!
Jag har sån jääävla träningsvärk! Det är fasiken effektivt att gå på BodyPump. Ida och jag var på Core idag och det var jobbigt.
De kör ju nya scheman i passen nu och det är fan så ovant! Tror jag upptäckt nya muskler som jag inte känt av förut :P
Inatt blir det till att sova raklång, för böjer jag armarna för mycket så kommer jag inte få ut dom rakt imorgon :P Så blev det förra veckan. Inte alls behagligt.

Imorgon kommer syster hit och lagar mat med mig :) Det ska bli kul.
Och ja!!! Imorgon ska jag skicka in mobilen på reparation. Använder just nu min gamla sega k810i. En riktig pruttmobil är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback