Nu är jag trött på det här!

Nu är jag JÄVLIGT trött på det här med internet och dessa jävla människor som finns överallt och ska förstöra för andra! Vad FAN har jag gjort dig/er för ont för att ni ska förstöra för mig? Ni tar bort min Helgon.net sisådär 1 gång om året och nu, NU skrev P.B till mig på MSN om att NÅGON har lagt upp bilder på mig på porrigt.se. Vad fan är det här egentligen? Jag vet inte om det är sant eller inte, men jag tror på honom. Varför skulle man annars skämta om en sån grej? Det står tillochmed att jag har barn och grejer, och det låter ju som mig, personligen...
Jag pratade med D om samma sak för ett tag sedan, någon hade snott hennes bilder på bdb och lagt upp där.
Orkar inte med det här mer! Nu stänger jag min bdb för endast vänner!
Nu är jag så jävla förbannad så jag skakar och det verkligen ryker från mig! Ska skriva till crew på den fucking jävla sidan om att ta bort den, ska bara ta reda på vad fan användaren heter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback