Städa..

Igår blev jag glad i hela kroppen. Viola ringde, henne har jag inte pratat med på telefon på flera år! Sista gången var nog i nian, eller första året på gymnasiet.
Hon har ju bott utomlands på sistone och är nu hemma i Gävle igen. Blev så glad när hon ringde. Får ta en fika med henne någon dag.

Idag har jag slappat på soffan hela förmiddagen, så nu har jag dammsugit och ska strax börja med disken och koka ihop lite mat. Är så himla hungrig.
Får se om syster kommer förbi och hjälper mig att städa lite, annars kanske vi drar av en film eller så.

Ska vara med Elin på torsdag. Vad ska man då hitta på, måntro?
Och i helgen ska jag vara med Lotta. Länge sen vi hittade på något nu. Är nyfiken på hur hon bor nu ju.


Oh well.. Nu kurrar det i magen, så jag ska sätta igång med disken så jag kan koka ihop den där maten - stuvade makaroner och falukorv. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback