Kallt som fan

Det kommer bli en låång dag i Valbo idag.. Det känner jag på mig. Kommer handla till förbannelse. Ska leta på en vinteroverall till Dennis. Hans mjuka overall börjar bli förliten och den är nog lite för kall nu..
Såg på termometern att det är -3 grader ute.. Fy fan! Jag vill inte ha vinter och kyla.. Ge mig sommar, sol och värme... Festivaler, parkfylla och massa kul. Inte för att jag dricker alkohol tills jag blir full, men det är trevligt att sällskapsdricka lite.

Försöker få fram en bild i skallen på hur det kommer att se ut.. Vill ha massor med levande ljus.. Kanske ordna ett stenfat, eller liknande i alla fall, med små stenar och grova ljus i olika färger. Mys!

Oh well, jag lär göra Dennis i ordning, han ska få vara hemma hos sin gammelmormor i Torsåker idag medan jag, mamma och Andy shoppar i Valbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback