Söndag..

Inatt sov Dennis från kl 21.45 till kl 7.30. Han vaknade inte en endaste gång under natten, han rörde lite på sig och gnällde lite då och då, men det var bara till att ge honom nappen så somnade han om igen. Duktig bebis.
Vi har lekt på golvet och gosat i soffan, tills han somnade i mitt knä. Jag har nyss lagt honom i sin säng så jag ska nog ta och passa på att duscha strax.
Tror att grannen hade fest igår, eller så spelade han bara musik väldigt högt. Dunk-dunk-dunk-dunk-dunk-dunk.. Han spelar även nu också. Och gubben som har sitt garage under mitt vardagsrum bor nog där nere också. Fasiken vad han sågade imorse, öppnade och stängde den förbannade dörren. Skiter på mig varje gång. Märks att man inte är van vid ljudena ännu, men det kommer väl.

Har annars inget planerat idag.. Ska nog ta och diska undan lite och ställa upp i skåpen och sätta igång en maskin med tvätt. Många spytrasor som måste tvättas.
Sitter nu och lyssnar på Lacuna Coil på YouTube. Blir till att lyssna på musik därgenom när jag inte har några skivor. Eller ja, jag fick ju låna ett gäng av Micke, kom jag på. Ska nog dra igång någon utav dom skivorna istället.. om jag orkar. Tystnaden är ändå skönast.

Huvudvärken är kvar dock.. Huvudet känns tungt.. men det får jag leva med.
Jag blev sugen på popcorn.. Har iofs en påse kvar, hmm, ska jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback