The End...

Jag har  fått det bekräftat nu.. Jag fattar inte hur man kan göra så mot någon man älskar. Men slutpratat om det nu.
Imorgon är det måndag och jag ska hämta nyckel på HH.

Igår var vi på kalas hos Ellen och Dennis blev jätteledsen och skrek och skek.. Det var alldeles för mycket folk
, högljutt och varmt.. Han börjar ju bli blyg nu så inte konstigt att han skrek, stackars lilla vännen. Man får ont i hjärtat när han skriker sådär.
Det blev lite bättre när han fick ligga utan byxa och blöja. Anneli, Ellens syster var så snäll och åkte hem till sig och hämtade mat så Dennis fick äta. Vi tänkte ju inte stanna så länge, men eftersom många av gästerna inte hade träffat Dennis så blev vi kvar lite längre. Han åt tills han somnade en stund och satt snällt i mitt knä i soffan och tittade på tv. Men sedan blev det kinkit igen och han bara skrek och skrek. Vi klädde på honom och åkte hem, han blev tyst så fort han fick sitta i barnbilstolen och somnade när jag hade spänt fast honom i bilen. Han var så trött, stackarn.
Kom hem, fick lite mat och lekte lite i babygymmet och somnade. Han sov från kl 20 till kl 4, han fick mat då och somnade om igen och sov till kl 6.30.

I eftermiddag ska Dennis och jag gå ner till mamma och Andy.
Såg nyss ut genom fönstret och det är ingen snö på vägarna eller på trotoaren, så det går nog att gå säkert ner för backen. Usch, jag vill inte ha snö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback