Tisdag

och det snöar.. Pissväder! Oh well, flytten är klar i alla fall. Saknas något att hänga på väggarna dock.

Satt och tittade igenom gamla bilder på datorn.. Liten var man och inga stora bekymmer alls. Och idag har jag barn och tar ansvar. Wohoo, tiden går fort och det känns rätt bra. Men jag saknar den tiden lite ändå. Lite trist att min gamla Helgon försvann förut, annars hade det varit riktigt kul att läsa gamla dagboksinlägg från den tiden.

Käkat sallad som M och jag gjorde ordning igår. Gott gott. Nu väntar jag på att Dennis ska vakna, ge honom mat, jag ska duscha och göra mig ordning, sen ska vi ut i snön och traska till affären. Sen blir det nog till att sitta inne och mysa och se på film tror jag.
Annars har det inte hänt mycket. Kanske man ska ta och köpa hem lite mjöl och sht och sedan baka? Hmm, lite sugen är jag ju. Men vet inte vad jag vill baka för något. Äsch, jag kommer säkert på något, eller så skiter jag i det.

Räknade nyss ut att det är 34 dagar kvar tills jag fyller, då är det alltså 41 dagar kvar till julafton. Jag som tyckte det nyss var jul.

Nåja, jag ska göra ordning Dennis mat nu och vänta tills han vaknar. Han har sovit sen klockan var strax före elva.. Mja, mellan tio och elva. Han somnade efter han ätit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har vi bakat lussebullar på förmiddagen :-)
Mumma!

2007-11-13 @ 13:19:21
Postat av: Marie

ja baka scones igår , dom gick fkt att äta :p

Postat av: framstjärt

har du flyttat?

2007-11-14 @ 19:15:46
URL: http://framsjart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback