Tisdag

Hej hopp, negersnopp.. .eller nåt..

Här sitter jag och lyssnar på Playdio-radio.. Sugmusik :/ bara dunka-dunka, men det kommer faktiskt någon bra låt då och då, som Aqua - Barbiegirl.. Haha, skämt bara.
Ska snart ta och äta min tonfisksallad och sedan hänga tvätten som nästan bara består utav Dennis spytrasor. Jag är barnledig i dag så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Tänkte se på film senare i alla fall.

Jag skulle vilja gå på Wasteland den 21/12 men det är svårt att ragga ihop folk som vill gå med en, så jag har gjort lite reklam på bilddagboken. Förhoppningsvis så vill någon gå med mig.
Tyr kommer upp och hälsar på då också, det ska bli roligt att få träffa honom igen. Då ska jag bjuda på bullar, hade jag tänkt.

Sitter och funderar på att göra en till piercing också.. men eftersom jag är som jag är så lär det inte bli något ändå.. So fuck it! Men jag ska fundera lite mer på det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback