Dalaslaget idag!

Dalaslaget idag!

Japp, idag for jag, syster, mamma och Andy in till Borlänge för att gå på tatueringsmässa.
Dennis får vara hemma med Micke :) jag hoppas det går bra, men det tror jag nog. Dennis är så snäll.
Syster och jag är sugna på en varsin piercing idag, men jag vettetusan om Micke skulle gå med på att jag gör en. Jag får väl läta bli då..
Undra vad man ska ta och hitta på ikväll.. Dennis kommer ju säkert somna vid sju-åttatiden som vanligt.. Om Micke inte ska spela så kanske jag kan gå ut en liten stund. Det är skönt att gå ut och gå på kvällarna trots att det börjar bli kallt ute nu. Men som man brukar säga " Det finns inga dåliga väder, det finns bara dåliga kläder ", så man kan ju klä på sig lite mer.

Det har inte hänt mycket på sistone.. Vi var hos mormor och morfar i torsdags hela dagen. Dennis fick bada i diskon.
Maggan var där också, länge sedan jag träffade henne.

Nästa helg är det Halloween också.. Syster och jag har planerat att vi ska klä ut oss. Får se om det är nån fest i närheten som man kan gå på.
Det var då det förra året i alla fall.. Dock var det inte många som hade klätt ut sig och det blev inte riktigt som planerat.. men det var ju trevligt ändå. Man kan ju hoppas på att det lyckas bättre i år.


Jag har tänkt länge nu.. Det är jobbigt att inte ha dig vid min sida.. Jag vill så gärna ha dig som vän, igen.
Känner mig patetisk som tjatar om det hela tiden.. men det är för att jag saknar dig så! Jag kan inte glömma dig.. Det går bara inte!


Nu börjar det bli dags att göra sig klar, väcka Micke och ringa mamma om när vi ska åka.
Det ska bli kul att komma iväg lite. Skriver troligen lite mer senare ikväll, om jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback