Dags att blogga igen. Dennis är 2 månader idag!

Då var denna helg över också. Det har inte hänt mycket alls sedan sist jag skrev.

Dennis är idag 2 månader gammal <3 han ligger nu i soffan och sover. Jag väntar på att Micke ska vakna så jag kan duscha i lugn och ro och sedan gå ut och gå med Dennis och min syster.

I torsdags var vi på bvc och mätte och vägde Dennis, sedan blev det föräldrarträff. Dennis var ju såklart den enda killen i gruppen bland 4 tjejer ;)
På fredagen kom Mickes mor och tog Dennis på promenad och var sedan barnvakt en stund. Vi blev bjudna på mat där också på kvällen.
I helgen har det inte hänt mycket alls. Bara setat inne medan regnet har öst ner, men ska som sagt ut en sväng idag. SKönt att röra lite på sig i mellanåt.

Jag vill att vi flyttar men vi får väl se vad det blir av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback