Lite tid vid datorn

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Har lite svårt att sitta vid datorn nuförtiden då Dennis börjar bli mer vaken om dagarna.

I måndags så var vi på BVC för att mäta och väga Dennis. Han är en stor kille nu, 62 cm lång och väger 6,4 kg. Kurvorna för vikt och längd ligger 3 prickar över den normala kurvan för bebisar i hans ålder, men eftersom han var så stor när han föddes och allt annat ser bra ut så gör det inget att han ligger lite högre.

Och igår var jag på efterkontroll, lite läskigt. Men allt såg bra ut.
Jag gjorde även en äppelpaj igår kväll. Blev så himla sugen, så vi vräkte i oss lite paj och massa vaniljsås.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. känner mig stressad och trött. Ska försöka sova en stund på soffan, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback