3 is gone

Jag har skött mig bra, tycker jag. Nu är 3 st borta, kan man säga. Eller ja, 2½ st. Fortsättning följer!


Sofie kom hem till oss idag. Dock sov Dennis när Sofie kom, så vi gick aldrig ut och åkte någon pulka :/ trist. Vid halv tre så plingade min mobil till och visade mig att vi skulle på lucia på dagis kl 15. Det hade jag glömt! Dock var det de älsta barnen på dagis som skulle lussa, så vi struntade i att gå, Dennis hade ju ändå så nyss vaknat.

Sofie, Dennis och jag gick till Coop och handlade, Micke skulle ta och vila lite under tiden och glo på film, sa han. När vi kom hem så satt Han där, jag minns inte hans namn, så jag kallar honom Han bara. Det var ju lustigt, Micke som skulle ta det lugnt medan vi var borta :P hehe.
 Jag gjorde ordning lite mat, pommes och korv, Han åkte hem och vi åt. Mums mums. Dennis gillade det! Oj så han åt :) han åt tillochmed utav Mickes mat, i alla fall mer korv.
Det blev  dags för sängen för Dennis och jag följde med honom in till sovrummet och vi somnade rätt fort efter att Dennis var klar med vällingen. Syster sms:ade mig att hon skulle åka hem, kvart över åtta och efter det så somnade jag på riktigt.
Micke kom in och väckte mig innan han skulle åka till jobbet. Hmm, jag kände mig helt borta. Ska jag gå och lägga mig, eller vad ska jag göra? Jag hade ju planerat att brodera ikväll igen. Så vi sade hej då och jag gjorde rent i kattlådan.. Satte mig vid datorn och gjorde upp en grej, skönt. Nu är det dags att brodera lite. Klockan är ju bara tio, jag hinner brodera lite innan sängen kallar på mig.


Imorgon ska Dennis till ögondoktorn på rutinkoll. Jag vill att han ska till ögondoktorn och hälsa på eftersom både min mamma och jag varit vindögda och brytningsfel, även Micke har dålig syn och bär linser + andra synfel bland nära släktingar. Men förra gången vi var dit, i våras, så var det inga problem alls. Han var översynt som de flesta barn i hans ålder var. Får se vad ögondoktorn säger imorgon då.
Tror att vi ska dra ner på stan efteråt och prova lite skor ;) Jag vill ha ett par stövlar till jul. Vara lite julfin sådär, i alla fall när vi anländer och åker. Hehe.

Elin och jag har i alla fall en varsin biljett till julshowen nu! Lördag kl 20 blir det. Sista föreställningen :) Fyfan vad kul det ska bli! Och fredag, dagen innan, så ska vi gå ut tillsammans :) Det var så länge sedan Elin och jag gjorde något tillsammans, själva. Hon blir ju hemma i Hofors i 3 veckor! Vi ska försöka umgås så mycket det bara går medan hon är i närheten liksom.

Oh well, nu ska jag brodera! :D Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback