I'm so happy!

Medan Dennis varit på dagis så har jag inte gjort något speciellt alls, bara slappat och sovit på soffan med Tyson i knät. Myskatt.

Efter jag hämtade Dennis på dagis så gick vi till Donken och mötte upp Lotta. Vi tog och käkade lite och pratade strunt ^^
När vi ätit klart så skulle Lotta åka hem, då sprang Dennis och jag in på ICA och handlade. Ringde och väckte Micke halv fyra :P haha, sömntuta. Vi handlade klart vårat och gick emot bussen, orkade inte gå hem i blåsvädret. Mina öron frös!
 När vi kom hem så hjälpe Micke oss in med varorna, eller ja, jag bar in varorna och MIcke tog Dennis och skötväskan, typ :)
Micke tyckte att jag var duktig som hunnit med promenad, Lotta och handla på 2 timmar :) Jaha, tänkte jag.. Sen när vi fått andas ut lite och värmt oss så bad Micke mig att titta på byrån i sovrummet. Där stod ett paket! Meh, jag fyllde ju år igår.. Vad är det här nu då?
Dennis fick öppna det, det tyckte han var kul. Jag tappade nästan andan när jag såg att det stod Sony.. Micke hade köpt mig en systemkamera! Så som jag har längtat och behöver en ny kamera! Oj vad glad jag blev :) En stor puss och kram på älskade Micke! Tack o tack o tack! Han tycker att jag varit duktig och skött mig bra så jag förtjänade äntligen en systemkamera. <3 <3 <3 <3






Nu står Dennis på kartongen som kameran låg i och ritar i mitt  block här vid datorn. Micke är på stan och köper minneskort till kameran och batteriet ligger på laddning ;) Ikväll ska jag tamejtusan testa kameran!! Iiiiih :D
Ni anar inte hur mycket det kliar i mina fingrar just nu. Hehe.

Jaha, nu ligger Dennis under bordet med blocket och pennan i högsta hugg och ber mig rita en anka :) men jag HAR faktiskt ritat en anka redan, NEJ två tillochmed!! Han är galen :)

Snart kommer Micke och då ska jag börja med maten också.
I högtalarna hörs Epica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback