Jag ser det snöar

Nu var det över ett dygn sedan jag skrev sist. Vi har ändå inte gjort något speciellt sen sist :P

Micke åkte till jobbet imorse, han verkar piggare. Han har haft en jobbig helg med konstig sjuka. Stackars babe.
Dennis och jag sov över imorse, vi vaknade kl 8 och Dennis börjar på dagis kl 8:30, Fick ringa och tala om att vi kommer så snart som möjligt.
Vi kommer till dagis kl 9:40, det tog lite tid att gå till dagis då Dennis hellre vela gå i snön. Dennis och 3 andra barn skulle ut och åka pulka när vi kom fram, så jag behövde inte klä av honom ytterkläderna. Jag följde med dom ut och sa hej då, och vilket gnäll det blev på Dennis. Gunilla lyfte upp honom och gick iväg, jag hörde honom gnälla en bit ifrån dagis. Usch, det är inte kul när ens barn inte vill att man ska lämna dom på dagis. Men det gick nog bra, han är ju nyfiken på snön + att det är kul att åka pulka. Trist bara att det är plusgrader ute, det lär ju bli lagomt slaskigt i eftermiddag, som Micke också sa.

Jag ska ta och diska lite nu och sen börja på min tomtebrodering. Kanske ta och stryka nallen och sätta upp den :) vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback