kl 15

Efter att jag lämnade Dennis på dagis så har jag diskat lite och slappat på soffan. Jag somnade, som tur var så var jag smart nog till att sätta på alarmet. Det var skönt att få lite extra sömn, så kanske man kan brodera lite ikväll. Det har liksom inte blivit av att jag broderat på länge nu..
Jag klev i alla fall upp i tid för att gå och hämta Dennis på dagis. Vi tittade på snön och tog det lugnt på vägen hem.
Jag tog fram pepparkakorna och ställde fram mjölk så att vi kunde fika. Gott var det! För gott! Jag åt 4 pepparkakor och nu har jag ont i magen.. Jäkla skit.
Dennis tog den brända hästen som jag skulle kasta, han åt upp mer än hälften utav den. toker! Det kunde inte varit gott.

Nu tittar vi på Lazy Town på Playhouse Disney. Ska sätta mig bredvid honom ett tag och vila magen, sen ska vi leka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback