Massa egentid

Efter dagis så gick Dennis och jag till Coop för att handla, såklart så fick jag inte med mig allt som skulle handlas, så vi gick tillbaka efter någon timme. Dennis tyckte nog det var lite lustigt att vi var på affären två gånger samma dag :P
Började med maten nästan med en gång när vi kom hem, åt mat och tog det lugnt på soffan och såg på tv. Poff, så somnade Dennis i mitt knä. Eftersom vi nyss ätit mat så fick han ingen välling. Det blev en hel timme tidigare än vanligt :) Härligt. Nu har jag tid över för annat.
Ska slänga mig i duschen, så slipper jag göra det imorgon och stressa. Ska till AMS kl 10 imorgon, så jag funderar på att ta bussen direkt efter jag lämnat Dennis på dagis. Vi får se hur jag gör.

Jag ska väl ta och slänga mig in i duschen och brodera lite senare kanske.
Egentid ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback