Så är det

Förbannade förkyldning! Kan den aldrig ge sig? Nu är vi 3 sjuka igen. Det är bara Micke som blir frisk ett tag och sedan blir sjuk igen. Dennis och jag är konstant sjuka. Det suger! Hoppas vi blir friska till nyår, eller i alla fall att vi mår  bättre då!

Julen har varit trevlig. Vi var som sagt i Wij på julafton med min närmsta släkt och på juldagen i Silverdalen med Mickes närmaste släkt.
Båda jularna var kanon. Massa mat, många julklappar att hålla reda på och trevligt folk :) Det kan ju inte bli bättre än så.
Men lite besviken på mig själv att jag glömde kameran. Vi ska hämta den på onsdag då vi ska övernatta hos Mickes föräldrar i Robertsholm. Det ska bli kul. Jag ska försöka hålla mig vaken då :P

Johan och Sanna var hos oss igår. Vi käkade mat från Monroe's, Sanna och jag lekte med Dennis medan Johan donade med datorn och Micke tittade på. Jag nattade Dennis och somnade med honom, typiskt. Men jag kom upp strax före elva ändå och joinade dom en stund och såg på film. Hade så ont i halsen så jag gjorde ordning te innan jag la mig igen.
Det var trevligt med gäster i alla fall :) Vi får ta och åka ner till Stockholm och hälsa på dom någon gång också.

Nu är klockan kvart i nio och Dennis sover än. Han är sjuk och får då faktiskt sova lite längre än vanligt. Han kändes varm när jag klev upp, han kanske har feber..

Ingen pappa blev det igår heller.. Kul.. Men men....... lär ju träffa honom innan han drar iväg till Taiwan igen, om han nu ska åka dit igen.. Har ju en julklapp till honom ifrån Dennis och den vill jag gärna ge honom innan året är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback