Snöblandat regn

Jaha, här sitter jag och laddar upp bilder på BDB och så får jag meddelandet "Vi är strax tillbaka". Jag hoppas verkligen att alla bilder hann bli uppladdade innan de började krångla.

Men i alla fall, jag har nyss lämnat Dennis på dagis, kl 10. Jag ska till Gävle sjukhus (igen) kl 13 så jag ändrade tiden för idag. Micke är hemma från jobbet idag igen :( stackarn. Han hämtar i alla fall Dennis på dagis vid tre så slipper jag stressa hem från sjukhuset.
Jag funderar på om jag ska ta och åka ner på stan efter Gävle, köpa mer garn och köpa hem lite risgrynsgröt. Gott med risgrynsgröt!

Igår följde Andy med mig till AMS. Han fick hålla koll på Dennis medan jag satt vid datorn där och svarade på en massa frågor. På onsdag, nästa vecka, så ska jag dit på möte.
Efter AMS så gick vi till Monroes och åt pizza och hamburgare. Mumsigt. Drog till Dollar Store och köpte pepparkaksformar, sedan åkte vi till Hofors och bakade pepparkakor. Det var kul.
Vi kom hem och busade, jag somnade igen med Dennis i sängen och Micke väckte mig halv ett, tror jag att det var. Hehe. Jag som vela brodera lite. I och för sig så är jag klar med nallen, den behövs bara strykas och sättas i ramen, sen är den klar.
Har sedan en till att göra, en tomte.

Nåja, jag ska ta och hoppa in i duschen nu. Ska med bussen kl 12. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback