Trött

Vad trött jag har varit idag. Sov som sagt i ca 40 min innan jag skulle hämta Dennis på dagis, tog det lite lugnt på soffan medan Dennis satt snällt på golvet och lekte och vid halv nio ikväll så lade jag mig med honom i sängen och somnade. Det var inte bra, jag somnade 10 minuter innan jag skulle iväg till tvättstugan. Shiet!
Micke kom in och väckte mig halv tio och jag gick direkt till tvättstugan. Hehe, så det kan gå. Funderar på att sätta mig ner i soffan och brodera lite, ta fram lite choklad också kanske :) Mums.

Imorgon ska vi leka med Liam och Malin :) Min MSN är cp så jag kunde inte skriva nå mer till dig, Malin! Morr! Du har nog hunnit iväg till Sandviken, men vi ses imorgon vid ett i alla fall. LEKA!

Nåväl, jag ska ta och hitta på något annat nu tills jag ska iväg till tvättstugan igen.
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback