Mycket trevlig helg

Lite kortfattat om helgen dårå :)

I fredags drog jag till Hofors, hem till mamma och Andy. Syskonen var där också OCH Sid :D Det var länge sen jag träffade honom.. Han är iofs sällan hos dom. Sid är alltså Andys son. Han har blivit så stor! Första gången vi träffade honom så var han 6 år och skulle precis fylla 7 år och idag är han 11 år. Shiet!

Jag gjorde i alla fall mig i ordning tills Elin hörde av sig och vela komma och hälsa på. Eftersom hon bor i Vingåker och inte träffat mina "föräldrar" på länge, så vela hon gärna komma och hälsa på medan hon är hemma i Hofors. Elin och Andy var jättebra  vänner förut, sen blev det ju en massa pluggande för Elin och hade sällan tid att hälsa på.
 Men ja, vi satt i köket och pratade om allt och ingenting :P Sedan gick vi till Depå efter kl 22. Där satt vi och väntade och väntade.. Diana var social med oss ett tag, sedan stötte man på en del andra bekanta som man inte träffat eller sett på något år.
 Efter att ID slutat spela, kl 1 så gick vi till Mona-Lisa och hälsa på min bror, Tyr. Där hände det saker... slagsmål tillexempel.. Suck.

Elins föräldrar skjutsade hem oss, det var snällt. Var skönt att slippa gå i kylan + att det var halt ute.
Blev sängen ganska med en gång när jag kom hem till mamma.

Lördag.. Va ut och träffade bror Tyr, gick hem till hans morföräldrar och knallade upp på bruket och tittade innan han skulle åka till sin mor i Storvik.
När han åkt till sin mor så gick jag hem till min mor och tittade på film med mamma, Andy och Sid. Vi tittade på Vi hade i alla fall tur med vädret. Den hade jag aldrig sett tidigare.. Jag vill ju gärna se 2:an så det kändes ju bra att äntligen få se första.

Senare så var det dags att gå ut igen! Elin och jag gick och såg på Julshowen ;) Fy fan vad kul det var! Jag kände mig ivägen av att sitta på golvet framför scenen så det blev lite halvbra bilder ifrån min plats. Men huvudsaken att jag såg något :) bilder är inte så viktigt ändå. Bara kul.

Jag hade köpt en varsin liten blomma till Lotta och Anna, som de fick efter föreställningen. Dock hade jag asbråttom till bussen och jag kastade nästan blommorna i famnen på dom, kändes det som i alla fall.. Förlåt.
Jag hade knappt någon röst då heller.. Jävla skithals. Är tjock som tusan i halsen, men det gör inte ont... vilket är skönt!

På bussen påväg hem så blev det kaos i Storvik.. En massa tjaffs mellan en kille och chaffisen.. Orkar inte skriva allt nu..
Blev sent i sängen hemma, strax efter kl 3 och jag kom hem strax efter kl 00.

Vaknade imorse vid åtta av att Dennis stod upp i sin säng och jämrade sig. Den lilla stackarn har åkt på ögoninflammation, eller något.. Han är röd i ögonen och varar hela tiden. Vi får göra rent hans ögon med ljummet vatten och/eller med något lösning som Micke fick utav sin mor igår när de var och hälsade på.

Oh well.. Jag ska väl ta och busa med Dennis tills han blir trött :) så kan jag sätta mig ner och brodera efter att han somnat! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback