Ny vecka

Nu har en hel vecka gått på det nya året. Varför går tiden så fort? Oh, never mind.

Det har inte hänt så fasligt mycket på sistone.. Tittat på film och myst, typ. Idag har jag städat, diskat och håller på med tvätten för fullt. Bör tvätta Dennis babygym också, så han får ta och ligga på täcke senare när han kommer.

Vettefan vad jag ska skriva. Skulle behöva skriva av mig, men det kanske inte är så lämpligt i en blogg... vad vet jag. Sak samma, skit samma.. Skit i alltihop.. så känns det i jämna mellanrum iaf.

På fredag ska jag leka med Elin, tror jag i alla fall. Det vore kul. Ska vi gå på bio någon dag? Arn kanske? Vi får se.
Nu ska jag fortsätta med tvätten och börja med maten strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback