Skitsöndag

Allt är så jävla kaos och jag hatar det verkligen! Jag har problem och jag är ett problem, kan ingen bara knäppa bort mig så man slipper lida. Jag skiter i om jag låter hur jävla patetisk som helst, men det är så det är.

Inatt sov syster över hos mig och Dennis. Hon ligger fortfarande kvar i sängen och sover så jag låter henne sova vidare om hon vill.
Lär kila till affären sen också.. Känns lite taskigt att jag inte har mycket frukost att bjuda på, men hon får äta det hon vill, jag ska ta mig en pirog eller två.
Oh well, orkar inte skriva, för det enda jag kan göra är att gnälla, gnälla och gnälla. FUCK OFF!!!!! Nu ska jag sätta igång tvättmaskinen och äta medan Dennis ligger snällt på golvet och leker.


Må väl, eller gör vad fan du vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen mig! Men hey! Livet är ju oftast piss, man får vara glad för barnen iaf :-)

2008-01-14 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback