Visdomstand..

Ja, då var det fredag igen då. Tiden går så fort ibland så man blir helt dagvild.
Imorse vaknade Dennis ca 5:30 och jag tänkte att han kanske skulle ta och somna om om jag gav honom nappen, men icke. Så vi klev upp efter att vi legat i stora sängen och myst i ca 30-40 minuter. Gjorde ordning banangröt med lite persikamos på. Dennis tycker det är gott!
Sedan slappade vi i soffan och tittade på barnprogram tills Dennis somnade i min famn och han sover fortfarande nu när klockan är halv elva. Han lär väl vakna snart så jag ska ta och göra ordning lite mat till honom strax och sen ska han få bada.
Själv så ska jag damma av lite tänkte jag. Hmm, jag måste bara skriva ner det - imorse när vi hade myst i soffan så upptäckte jag att jag hade en blåsa i munnen som gjorde ont. Jag tittade i spegeln och efter mycket om och men så såg jag något vitt där bak, högst upp och längst in... Jo, det var en visdomstand som tittade ut. Det gör inte ont nu, bara om man petar runtom, så jag ska sluta peta.
Jag är så sugen på att spela tv-spel! Blev det igår men jag har ju inget tv-spel.. Spela Super Mario på Nintendo.. åååh! Ge mig!

Nåja, jag ska sätta lite fart med maten och det.. Vi får se vad som händer efter städningen.. sova kanske.. Skönt.. jag har inte sovit mer än 4h inatt. Har sovit jättedåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback