Fredagsmys med Elin

Nu är påskhelgen över (för ett antal dagar sedan). Vi var på påskmiddag hos mormor och morfar, vilket var jättetrevligt. Noel var där och lekte tillsammans med Dennis. De var så söta så. Påskägg fick de med.

Under veckan har det inte hänt så mycket. Dennis och jag har varit på promenad tre dagar i rad och det var skönt nu när snön är på väg bort och solen skiner. Jag längtar till sommaren, att du springa ute med Dennis, leka och allt annat skoj man kan göra på sommaren.
Idag är det fredag och Elin och jag har bestämt oss för att äta lite mat och se film ikväll. Det ska bli trevligt. Får se vad vi stoppar i oss för gott.
Just nu sitter Dennis i sin gåstol och tittar på tv och river i lådorna... Jag lär väl gå och kika till honom så han inte gör sig illa och dra i lådorna får man faktiskt inte göra! Fy fy.
Snart blir det frukost och mer bus. Jag får försöka komma ihåg att skriva mer i under helgen eller i alla fall ha något mer att skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback