In the light I'm blind but I'm clean

Min bästa Elin var hos mig igår, vi gluffsade i oss kebabrulle och pizza och såg på film. Första, The Orphanage (El Orfabato), den var bra! Andra filmen var dålig så då satt vi mest och pratade.. Allt mellan sexuella läggningar och gamla klasskamrater. Vi pratade om ALLT! Himla trevligt var det i alla fall, det vill vi ha mer utav, eller hur Elin?
Jag förstår inte varför vi inte gör mer saker tillsammans längre. Det får vi ta och ändra på tycker jag. Kanske blir lite svårt nu när jag ska flytta till Sandviken, men det löser sig.
Vi gjorde kväller vid 2 och jag vaknade kl 9:20 och tänkte "Fan vad länge Dennis har sovit nu då.." och blev orolig.. Sen kom jag ju på att Micke har honom! Det är inte första gången det blir sådär. Vad dum jag är.
Jag tog och läste lite ur nya Nemi-tidningen innan jag klev upp, så nu sitter jag här och lyssnar på Volbeat. Nåja, jag ska rulla vidare och göra lite nytta innan det blir försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback