Nya tag!

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. Nåja, vi tar nya tag nu.
Igår var Micke och jag och tittade på lägenheter i Sandviken, kikade på 4st och fastnade för de 2 sista. Vi "bokade" näst sista lägenheten och jag ringde idag och sa till att vi bestämt oss för att ta den. Lägenheten är en trea och ligger i Vallhov och det passar bra med tanke på hur många barnfamiljer det bor där och nära till dagis och så.
Så vi ska försöka tillsammans igen, mest pga Dennis skull. Jag vet själv hur det är att växa upp utan pappa, riktig pappa. Nåja.. nog om mig och förr.
Det är fan läskigt att flytta från lilla Hofors med ca 10.000 pers till Sandviken som har ca 37.000 pers. Något större ställe vill jag nog inte flytta till. Det är ju nära och bra till släkten hemma i Hofors igen, tar ju ca 20 min att åka med bil, bussar och tåg går ju 2 ggr i timmen. Det är riktigt spännande i alla fall.

Imorgon ska Elin och jag hitta på något att göra.
Nu ska jag ta och äta något eller lägga mig och vila medan Dennis sover en stund, så äter jag senare när han är vaken. Äsch, jag vill vila nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback