Dessa tråkiga rubriker

Vi har varit utan internet ett tag och kunde därför inte skriva igår.

Jag ringde Hälsocentralen igår morse och fick tid med en gång, så kl 10:15 fick vi tid och var på Hälsocentralen. Fick dock sitta och vänta ett tag, träffade läkaren kl 10:40..
Dennis blev undersökt och var röd i ena örat och i halsen. Eftersom han varit dålig så länge så fick vi medicin.. Någon blandning av antibiotika och pencelin. Hostmedicin fick vi också. Knallade in på apoteket och hämtade ut det och gick hemåt.
Som tur var så hade dom plogat trotuaren på vägen hem! Skönt. Det var ett helvete att gå mitt i vägen upp till Sjukhuset + att det kom bilar från båda hållen, en buss och två plogar. Otäckt. Men på hemvägen var det lugnt. Lite jobbigt att gå uppför backen mot AGA. Den var ju såklart inte nyligen plogad. Man var ju lagomt anfådd när vi nådde toppen. Hehe.

Vi gjorde inget speciellt resten av dagen.. Men idag så ska Dennis få dammsuga och jag diska ;) han gillar ju att dammsuga, så då ska han få ta och göra det också.
Så nu ska Dennis bli medicinerad i 7 dagar och får låta bli att gå till dagis under den tiden.

Nu ska vi äta frukost. Jag är hungrig. Need O'Boy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback