Ett inlägg

Visst ska det bli kul med kalas imorgon :) Som du skrev Anna, vi får väl ses, vi tre och barnen. Tycker det är så synd att jag bor så långt bort bara, det är drygt att pendla och framförallt att passa busstiderna.

Micke åkte till jobbet för en timme sen och Dennis somnade i soffan för några minuter sen. Jag sitter här vid datorn och tittar runt och försöker inte tänka så mycket.
Allt handlar liksom om vänner.. Jag vill så gärna gå på Julshowen i Hofors. Men vem ska jag gå med? Syster och bror går på FG så dom går nog på genrepet, så dom går nog inte fler gånger. Sen då? Lotta är ju med så henne kan man inte gå med. Ska jag behöva gå med mormor som jag gjorde med på Grease? Nej, jag vill ha en VÄN att gå med. Micke är nog inte så intresserad utav shower.. Ska i alla fall fråga, annars går jag väl med mamma eller mormor. Suck.

Ikväll ska jag göra pannkaka. Gott! Eller om jag ska ta och göra plättar istället, vi får se. Stekt pannkakassmet med glass och sylt ;) Nom nom!

Sitter och tittar igenom gamla bilder från min bilddagbok. Lite kul faktiskt.

Kommentarer
Postat av: MaYliinbJ

Jag kommer å hälsa på er fler gånger så klart!

Kan checka läget på stan eller så någon dag framöver :]

2008-11-07 @ 20:55:18
Postat av: Anna

Jag tycker att du ska fråga Micke. Använd dig av argumentet att du så gärna skulle vilja umgås "bara ni två". :) Att det var så länge sedan, eller något. Blir säkert jättebra.



Annars ska Malin också gå någon dag! Fråga henne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback