Fåret Shaun dååe

Jag har städat under hela tiden Dennis har varit på dagis. Jag har diskat, dammsugit, torkat golv, gjort ren spisen och bordet. Har tillochmed tagit och skrapat bort matrester som fastnat på bordet och på golvet där Dennis har sin plats. Nu ser det fint ut.
Tänkte jag skulle försöka mig på att möblera om lite i sovrummet så Dennis slipper ligga vid balkongdörren som drar. Jag får ta bort mitt nattduksbord och ställa hans säng där. Skulle egentligen behöva ta bort spjälsängen och ställa upp växa-sängen, men det är så trångt och mycker saker i förrådet i källaren så jag vill inte göra det själv. Det får bli som det blir.

Sen då? Hämtade Dennis på dagis och han sov ju såklart. Vi gick in och åt lite bulla och saft. Nu väntar vi på att Fåret Shaun ska börja, får se om han känner igen det från när han var mindre. När vi bodde själva så hade vi bara Barnkanalen att välja på och han tittade mycket på Fåret Shaun då.
Det  börjar vilken sekund som helst och jag måste byta blöja, känner jag.. Fy fan, vad illa du skiter, Dennis. Bluurgh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback