Feber....

Hej alla friska! Dennis och jag är sjuka, igen.. Vad fan! Låt Dennis få vara frisk och kry! Snälla.
Kollade nyss tempen och den låg på 38 grader. Han är som vanligt hostig och har feber, själv är jag täppt i näsan. Det är väl tacken till att man är hemma med Dennis om dagarna.
Jävla dagisbaciller!

Igår var det inte sån bra dag. Kändes som syster bara väntade på att få åka hem. (hehe). Per och Maritha hälsade på en snabbis, vi fikade lite och Sofie fick åka hem dom hem.
Vi glodde också på Tropic Thunder, jag såg inte mycket av den då jag sprang efter Dennis en del och pysslade med honom i soffan.

Hmm, jag som hade planerat att vi skulle gå ut idag och leka i snön medan den är kvar, men vi blir inne idag. Skit också. Är trött på att vara inne.
Vi får se vad vi hittar på idag då. Städa måste vi göra i alla fall.. Jippie......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback