Fredag, åka buss.

Jao! Igår var jag som sagt på utvecklingssamtal på dagis. Dennis är en sån snäll och go kille, det var inga problem alls. Han lär sig så som barn gör i hans ålder. Älskar att klättra ;) Lena hade bestämt sig för att ta in den lilla rutschkanan (stava) åt Dennis så att han kan få klättra på den i stället för borden och stolarna. Dock är borden inte så höga utifall om han skulle ramla ner, men ändå. En rutschkana vore ju roligare, han som älskar att åka i en sån.
Han utvecklas normalt, lär sig fort, är med när de har samlingar, "räknar" upp barnen på tavlan och pekar.
Han är bäst, min son :) så är det bara!

Det var ingen höjdardag igår. Dennis hade inte varit så glad på dagis och var lite gnällig hemma också. Alla dagar kan ju inte vara bra..

Inatt ska syster sova över hos oss. Vi ska glo på film och äta godis ;) mums. Men innan dess så ska Dennis och jag åka till gammelmormor och gammelmorfar. Åka buss! Det gillar Dennis. "ÅH!" säger han och pekar. Lastbilar och bussar är roligast.
Sofie kommer att åka med Micke hem ifrån jobbet, dom svänger förbi Wij och hämtar upp Dennis och mig.

Förresten, Dennis älskar sin badrumspall! Han går ofta in på toaletten, ställer sig på pallen och ska tvätta händerna ;) Det är ju kul att han vet vad den är till för. Duktiga skrutt :P
OCH jag har börjat brodera :D Kärring. hehe. Det är kul faktiskt!

Oh well, blöjbyte, frukost och duschen som gäller nu. Har ju faktiskt en tid att passa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback