Igår då

Igår åkte Dennis och jag till Wij och hälsade på. Dennis var hostig men väldigt glad. Inte mycket gnäll alls. Det är skönt att han trivs att vara borta.
Efter fyra kom Micke och Sofie, strax därefter kom morfar. Vi stannade inte länge, Dennis blev gnällig så vi åkte hem. I bilen var Dennis på sånghumör. Dennis och jag sjöng och dansade i badksätet.

Vi åt hamburgare och pizza från Monroes på kvällen. Dennis vägrade sova så han fick åta lite hamburgare med mig, när den var slut så började gossen att gäspa. Lade oss på sängen och fick välling, somnade ganska snabbt faktiskt, men jag somnade jag med. Sofie hade somnat i soffan och hon är så svår att väcka!!! Jisses! Micke väckte mig kl 23 och jag försökte då väcka Sofie.
Vi gick och tvättade oss och satte igång en film, Eden Lake. Tog en rökpaus och det var ganska skönt ute. Det var inte lika kallt som det var tidigare på dagen, fy fan. Vi tittade inte klart på hela filmen, för Dennis hostade så han började grina och vela inte somna om. Det var bara att göra kväller och klockan var då 1:20 eller så.

Imorse klev Dennis och jag upp strax efter kl 8. Sofie ligger i Dennis rum (som inte är klart på långa vägar) och Micke sover också. Han satt uppe och spelade så det blev sent för honom.

Ska äta frukost med Dennis nu. Sen får vi se vad som händer.. Får se när Sofie vaknar.. sen ska vi upp till Klädjätten och köpa en nt overall. Den Dennis har är förliten och ändå är det strl 90! Herregud! Stora unge :P Han såg ut som ett kylskåp, stackarn. Armarna stod rakt ut från kroppen och han vackade åt sidorna som en pingvin när han gick. Haha.
Vore skönt att vara ute och leka lite.

Nåja, nu är vi hungriga! LATER..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback