Ja..

Som sagt, vi hade lite högläsning och kastade omkring med ballonger. Alexander var också där och det var kul att se att gossarna våra kunde leka ihop.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Kalaset var trevligt i alla fall :) Tårtan var god, jag som inte är någon tårtmänniska annars. Antar att det var alldeles lagomt med grädde på och det var bra.
Vi blev kvar ganska länge, enda till kl 18 och åkte hem kl 18.45 . Mötte Erik på "plattan", vi stod och pratade lite och sedan dök Sofie upp.

Äsch, har inte tid att skriva.. Dennis sitter i knä och jag tror han är hungrig för han gnäller bara. Jag är också hungrig, känner jag nu. Rostat och O'Boy <3 japp japp.
Skriver sen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att grabbarna kunde leka ihop. Jag menar, de är ju VÅRA grabbar. Perfekta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback