Lördag morgon

Jag gick in och la Dennis på stora sängen igår kväll vid niotiden och vi båda somnade direkt. Det var  liksom inte med mening att jag också skulle somna. Vi röjde igår och vi var helt slut :) Såhär mycket har vi nog inte busat på länge. Vet inte hur många varv runt vardagsrumsbordet vi har sprungit.

Nåja, idag är det lördag och det luktar kalas. Först fira Liam och kanske sen till Robertsholm för Dennis farfar har fyllt. Men Micke jobbar extra i helgen och vet inte när han slutar, så vi får se om det blir något. Vore skönt att bara vara och fira Liam.
Stora sötkillen nu ju.

Fick sovmorgon idag igen :) Igår vaknade Dennis kl 8.30 och imorse kl 8. Det är inte dumt.

Tycker det suger att man inte kan svara på kommentarerna man får här, jag skriver svaren i ett nytt inlägg istället..
Jag är trött på att sitta hemma, jag vill komma UT! Det är inte så lätt att fixa barnvakt.. Vet inte om mormor och morfar orkar en ettåring alldeles själv + att morfar har jour på helgerna och det blir nog jobbigt för mormor att vara med Dennis själv.
Dennis farföräldrar måste dom båda vara lediga samtidigt eftersom de har två hundar. Det går inte att ta med båda hundarna + vagnen ut precis. Och min mamma jobbar rätt mycket också, Andy också för den delen, han jobbar över en massa nu.
Så det blir liksom aldrig något om jag inte lämnar Dennis hemma med Micke någon kväll. Men det händer ju inte eftersom jag inte har någon att hitta på något med. Fan vad det suger!

Micke och jag har lääänge pratat om Church Street Saloon och bio, men det blir inte av.. Vi ska in till Borlänge och handla också, men det har vi också pratat länge om men inte fått någon barnvakt. Och Micke ska jobba under flera helgen nu framöver också, så jag får väl sitta hemma eller åka till Hofors och försöka umgås.

Aja, ska sluta gnälla nu. Men jag är trött och nyvaken, det blir lätt så då.

Laddar batterina till kameran nu ;) Kameran måste ju vara med på kalas! Om den nu vill fungera dvs :/
Dennis vill ha frukost nu. Jag frågade honom om han vela ha frukost, han nickade och sa "Da". Har jag fått en ryss till unge? Haha. Igår när jag stekte pannkaka så frågade jag honom om han vela ha pannkaka och han svarade "Kaka!" :P sköna unge! Nu sitter han i soffan och tittar på Lilo och Stitch, han skrattar så fejkat åt tvn när dom skrattar :D HAHAHAHAHA jag dör!!
Nu blir det frukost och sen ska vi titta på Musses Klubbhus-filmen :) vet inte vad den heter ens.

CIAO BELLA!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Fattar att du är less.. >.<

Det skulle jag också vara..

Jag är också less, fast jag är mer less på att jag inte har några riktiga vänner förutom Robin..

BLÄ för det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback