Söndagen

Konstig dag idag. Varit trött och slö hela dagen. Dennis feber är i alla fall borta, det är skönt.
Just nu ligger Micke på soffan och sover, Dennis står framför tvn och ser på Musses Klubbhus som precis började. Jag ska ta och göra ordning pannkakssmet strax. Är så sugen på pannkaka idag. Det är nog Dennis också ;) "Ka-ka".

När Dennis tidigare sov så passade jag på att brodera lite. Har börjat på min andra broderingstavla. Den ser ut att  bli mycket finare än den första. Tråden tog slut på den första så den är inte färdig än.
Satt uppe till kl 2 igår och broderade. Lär ju inte bli så tidigt ikväll ;) jag som brukar lägga mig runt kl 22 i vanliga fall.

Det blev som sagt inte så mycket städa idag..
Kikade lite bland reklamen som kom idag. Imorgon ska vi traska till Dollar Store och handla ;) Julgardiner och vaxduk. Får se om vi går förbi Klädjätten före stan eller efter och köper en ny overall åt Dennis.

Nej nu lär jag sätta igång med smeten, lär ju göra dubbel sats så att Micke kan ta med i matlåda imorgon. Det tar ju sin tid att grädda pannkakor.. Drygt.. Man hinner ju bli mätt på matosen som man andas in när man lagar mat. Oftast blir det så för mig, i alla fall.

Jag längtar till nästa helg, Tomtesmyg i Torsåker. Och så längtar jag som tusan till julafton! Ojoj :) Får se var vi kommer vara i jul bara, får ta och bestämma det snart så folk vet.
Jag vill heller inte missa årets Julshow. Kanske man ska ringa Elin och fråga om när hon kommer till Hofors så kanske man kan gå den 22:a december. Det ska jag ta och göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback