Gaah

Pappa, nu får du faktiskt ta och komma hem! Jag tycker det är så himla tråkigt att han är i Thaiwan hela j*vla tiden. Nu får han faktiskt ta och komma hem så man kan åka och hälsa på honom, Moa och Martin. Blir så less på att han är borta hela tiden nu när man bor några mil närmare honom. Aja, det visar sig väl när han kommer hem..

Igår fick jag lämna Dennis på dagis kl 9.30 istället för kl 8.30 eftersom jag skulle till Gävle sjukhus. Var där från kl 11 till kl 15, blä. Riktigt segt var det, men det gick bra i alla fall. Fick vänta 30 minuter på doktorn också, så på vägen hem till Sandviken fick jag ringa till dagis och säga till att jag blir sen.
Dennis sprang runt och lekte när jag kom och hämtade honom. Skitunge :)
På söndag ska jag tillbaka ti

På kvällen ringde jag till Nina och frågade om hon fortfarande vela följa med till Jungle City i helgen, hon skulle höra av sig idag eller imorgon förmiddag. Hon satt och pluggade när jag ringde så hon tog en paus under tiden.
Vore jättekul att komma iväg lite och leka. Speciellt så att Noel och Dennis kan få leka av sig.
Dennis och jag ska roligen sova hos mormor och morfar på fredag till lördag. Micke ska ju till Göteborg på fredag och kommer troligen hem på söndag. Inte så kul att vara hemma då, dagarna kommer gå så långsamt om vi stannar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback