Läkarbesök

Japp japp, snart är det dags att dra på kalas. Dennis ligger och sover, jag ska strax packa ihop våra saker. Mormor lär väl ringa snart också så man får veta när man ska vara påklädd och stå ute och möta upp dom.


Imorse ringde jag till BVC i Hofors och frågade vad tusan jag ska göra med Dennis förkyldning, jag fick ett nummer till Vallhovs HC och fick en tid hos en läkare. Det var bara att slänga på sig kläderna, kolla upp på kartan var jag skulle gå :P jag hittar fortfarande inte i Sandviken, jag vet var stan ligger!
Som tur var så hittade jag. Läkaren sa att det inte var något att oroa sig för, det kommer att gå över så småningom. Vi skuttade glada iväg in till Apoteket och köpte Alvedon, Ipren, tandborste, duschtvål och nässpray. Det är bra att ha.
Idag har Dennis inte haft någon feber i alla fall, vilket är skönt.

Nåja, nu har jag inte tid att skriva mer. Måste packa ihop våra saker tills mormor och morfar kommer och hämtar oss.
Gävle on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback