Slarviga mig..

Herregud, nu var det 2 månader jag skrev här..

Jag skriver lite kortfattat om vad som har hänt; Dennis har börjat på dagis och trivs hur bra som helst. Han älskar att leka med de andra barnen och lär sig något nytt varje dag.
Han älskar musik också. Mora Träsk går i varv här hemma, men dock inte bara för att Dennis vill ;) jag tycker det är charmigt med Mora Träsk, lätt att sjunga med i låtarna.
Sen då.. Ja det har nog inte hänt så mycket mer, inget speciellt som jag kan komma på nu och kan anteckna.

Igår var Malin och Liam hos oss och lekte. Dock ringde de från dagis igår och sa att Dennis hade feber, så jag fick hämta honom från dagis vid lunchtiden.
Vid ett så mötte vi upp lilla Liam och Malin. Vi var ute en stund och lekte i lekparken, vi gick in och fikade lite. Våra barn gillar´t :P Vi fortsatte med att leka och busa tills Dennis blev helt slut och fick gå och lägga sig en stund. Jag gjorde ordning mat, Flygande Jakob. Liam och Malin åt, så jag tror de tyckte det var gott :) YAY!!
 Så idag har Dennis fått vara hemma från dagis för att vila upp sig. Imorgon ska vi till Gävle på 40års-kalas, min morbror fyller. Micke kommer jobba 12 timmar imorgon och eftermiddag på lördag så Dennis och jag sover över hos mormor och morfar. Dom ska även hämta oss här i Sandviken, så vi åker med dom in till Gävle imorgonkväll.

Fan vad ful min blogg är, mörk och trist.. Det ska jag ändra på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback