Städat

Jag fortsätter att skriva i den här bloggen tills jag bestämt mig för att byta eller inte. Vill ju inte bara slänga gamla inlägg, vill ju ha dom kvar!

Det var väl en vecka sedan jag skrev sist..
I torsdags så kom syster och sov över hos oss fram till på lördag. Under fredagen så gick vi till stan, syster, Dennis och jag för att möta mamma och mormor. Vi blev bjudna på mat på Selmas och Dennis fick nya kläder utav gammelmormor. Tack!
På kvällen när Dennis hade somnat så bjöd Micke på mat från Monroes. Smarrigt värre!
På lördagen så skulle syster åka hem. Hon hade fått 400 kr av sin pappa för att handla schampoo, tvål och tandkräm för. Hon kom upp till 350 kr i alla fall. Tungt var det att bära! Vi delade upp varorna i väskorna som hon hade med sig, så det blev lättare att bära. Vi satt och väntade på bussen till Hofors för att sedan gå på bio, Day of Fools som spelades in i Hofors i maj. Den var helt ok.
Och i söndags var vi på kalas hos Ellen, hon har fyllt år så vi åkte dit och åt massa fika.
Helgen är kortfattad.

Igår gjorde vi inte mycket, Dennis och jag busade inomhus. Hade ju tänkt att gå ut och leka men vädret var ju som det var..
Efter att jag lämnade Dennis på dagis så har jag dammsugit, torkat golven och diskat. Sitter nu vid datorn och tar det lite lugnt innan jag ska iväg och hämta Dennis på dagis.

Imorgon kommer Lotta och hälsar på oss. Det ska bli kul. Vi har inte setts sen den första då vi var på Magnus Betnér tillsammans. Vet inte om jag har skrivit om det? Nåja, det får jag ta och titta upp och kanske skriva om sen då.

Ska fortsätta slappa lite nu, titta om det finns något spännande på tv eller så.
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback