2 april - saker händer

Jag bara sitter här, vid datorn och slappar. Jag borde hoppa in i duschen strax och börja med tårtan och göra fler chokladbollar.
Micke står i duschen nu, han ska till sin syster och klippa sig. Han ska åka buss :D haha, det som han älskar så mycket. NOT!! Men skönt, då ska jag baka i lugn och ro... Eller nej, jag ska spela musik på HÖG volym! Då får jag själv bestämma vilken musik/band jag ska lyssna på =) Det är jag som är Dj!

Min bror fyller 22 år idag :) Grattis Tyr <3 Och idag firar vi 6 år tillsammans, Micke och jag.. Dock har vi inte varit ihop i hela 6 år då vi hade ett uppehåll på 5 månader 2007.. Vi blev tillsammans 2 april 2003 i alla fall, om någon var intresserad av att veta :P

Skriver mer senare..!

Kommentarer
Postat av: Milis

Grattis till er! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback