Baka baka

Idag har jag tänkt mig att jag ska börja med tårtan, glasyren ska ju stå 24 timmar innan den ska läggas på kakan.
Så jag får springa upp till affären och köpa det som behövs till, t.ex choklad och grädde, sedan är det bara att sätta igång med bakandet.
Ikväll ska Dennis få vara med att baka också, vi ska göra .....bollar, eller chokladbollar som vissa föredrar att säga.





Igår var vi i Hofors och matade änderna med moster. Blev bjudna på fika av mormor och röjde oss lite på FG innan vi åkte hem.
Dennis var sjukt sur när vi kom hem, han skulle ligga kvar i vagnen när jag skulle rulla in vagnen i förrådet. Jag fick inte bort honom så jag var tvungen att ringa Micke om be om hjälp. Jag kunde inte bära Dennis, skötväskan och matkasse på samma gång.
Vi kom in och Dennis fick koppla av framför min dator och se på "I drömmarnas trädgård". Det är så sött :) jag älskar det! och det tror jag nog Dennis gör också. Makka Pakka, Pontipinerna, Iggle Piggle, Oopsi Daisy m.fl. Haha, så jävla sött!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom hit med tårtan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback