Besviken

Du har tid att hålla på så som du gör, umgås med dina vänner och din familj..men när man frågar dig så har du inte tid för något. Det är synd! MYCKET synd.. Nåja, jag kan vänta.. vänta, vänta och vänta. Jag är van. Ingen umgås med mig längre, ingen hör av sig, förutom när jag ligger och sover då ;) haha. Gud vad folk skriver på msn när jag sover :P jag tror jag ska logga ur när jag nattar Dennis för jag somnar ändå så vid åttatiden på kvällarna. Haha.

Vi får väl se vad helgen kommer att bjuda på. Är sugen på att gå ut, men det pratades om grillning i stugan om vädret tillåter + att jag ska spela Bingo Lotto SJÄLV på söndag kväll. Får se hur det kommer gå när Dennis är vaken den första timmen i programmet och får se om jag somnar eller inte. Nåja ;)



Jag är besviken i alla fall.. känns som man inte finns för du hör aldrig av dig, du är fast i dig själv och vill inte ta tag i det, då låter jag dig vara tills du känner att du är redo att ta steget upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback