Done, for this time..

Coolt, nu är jag klar..för denna gången i alla fall. Mer blekning imorgon :)

Den här dagen går ut på att fixa semestertider så att Dennis kan få v ara ledig i sommar. Blir ju tokigt att lappen ska in imorgon och varken jag eller Micke har fått något positivt svar ännu från något sommarjobb, så vi är ju tvugna att fråga våra närmaste hur dom har semester utifall vi skulle få något jobb. Vore inte kul om någon av oss måste tacka nej till ett jobb bara för att ingen kan passa Dennis.. men jag tror nog det kommer gå bra, min mor och Mickes pappa ska höra av sig ikväll om deras semestrar. Det löser sig.

Imorgon ska jag ta en promenad till stan med Dennisgrabben :) lämna in deklarationen och lämna papper till FSK (eller hur det förkortas.) så jag får lite ersättning för att jag går med i "Jobbchansen för ungdomar". LOL, 138:- dagen hahahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback