e-kort HATA

Fan vad det ska krångla idag då.. Här sitter och jag försöker logga in på mitt e-kort, jag kan inte min kod, jag provar alla möjliga men inget av dem är rätt. Var då tvungen att ändra koden, då gick beställningen fint, fram tills jag fastnade med e-kortet som tjatade om att jag skulle ändra mina uppgifter för att sedan kunna gå vidare till kassan. Men nääe då, det gick inte, jag fick starta om skite-kortet igen och fick skriva den långa koden "för hand" för att den inte kunde kopiera allt själv. Jävla e-kort. Jag hatar det! Jag som skulle se film för sisådär 30 min sedan, om inte mer bara för att det där skulle krångla.

Nu är det beställt i alla fall. Annars jävlar... men nu ska jag se film och käka chips, det är ju trots allt lill-lördag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback