Facebook är bra skit

Förresten.. häromdagen sökte jag runt efter folk på Facebook, vem tror ni att jag hittar? Min syster <3 Jag känner inte henne, hon känner inte mig (om hon ens vet att jag finns...) Det är inte en bra tid att kontakta henne på nu, kanske framöver, vi får se vad som händer..
Men roligt var det i alla fall att se att hon ändå finns med på Facebook. Riktigt kul!

Men visst känns det deprimerande att inte känna sina syskon.. Mina minsta syskon har jag slutat träffat, jag har ingen bra kontakt med deras mor så det är väl därför.. De bor på heltid hos henne och har inte träffat henne på några år.

Vilken knasig och stor familj jag har :/ men jag är så himla glad att jag känner de övriga 3 Sofie, Erik och Tyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback