Helvetes jävla tomtenisse!

Jag orkade verkligen inte titta klart på filmen igår.. Den var ju för fan 2 timmar lång! Jag stängde av när det var 49 minuter kvar av filmen.. Får se resten av filmen en annan dag, ikväll kanske.
Vet inte alls hur det blir idag.. Ska i alla fall till Hofors och luncha med Elin ändå <3

Tyr, min bror, skrämde upp mig lite grann igår på MSN. Han visade mig ett klipp på en jävla tomtenisse från Argentina, inslaget var från Aftonbladet. Fy fan! När jag gick ut i köket och hämtade juice och kecchoklad så mådde jag så jävla illa att jag nästan sprang in till soffan och slog igång filmen för att FORT komma på andra tankar. Dumma!!

Sedan blev jag putt på min far också.. Jag tror inte att han vet själv vad han håller på med. Men visst, jag vet inte hur åklagaren beter sig emot honom, pappa säger att de skäller ut honom och talar om för honom om vad som är rätt och fel osv.. Jag vet inte säkert. Men ursäkta, han är barnslig, han växer nog aldrig upp. Han drar väl till sin tjej i Taipei (stava?) så snart rättegången är över eller så... STANNA HEMMA OCH UMGÅS MED DINA BARN, FÖR FAN!!!!!!!!!! Jag blir så ledsen på dig, pappa!!

Hmm... Nu är klockan mycket. Dags för frukost och snart dagis. Pyss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback