Jävla rubriker, jag vet inte vad jag ska skriva

Trots att jag är sämst på att skriva idag, så blir det ändå mycket skrivande :D Jaha..

Har försökt fylla i en lapp jag fick från AMS, samtidigt som jag tvättade, diskade, dammsög och torkade golven.. Fyllde i några rader och sedan sprang jag till dagis för att hämta Dennis. Micke har inte hört av sig än om när han kommer hem.
Ikväll ska jag  färga och bleka håret i alla fall, det har jag bestämt och så ska det bli också.. Imorgon när Dennis är på dagis ska jag kika på Australia, då kan jag i alla fall hålla mig vaken, för ser jag på en sån lång film på kvällen så somnar jag. Kanske man ska ta och se de sista minutrarna på Marley & Me ikväll medan jag donar med håret, mm kanske det. Lär ju bli lite långtråkigt att sitta och vänta på att färgen ska verka, 2 gånger t.o.m.

I helgen drar vi till Orsa, lilla Josefine ska ha kalas, hon är redan 1 år. Tiden går så fort!

Äsch, nu ska jag leka med Dennis :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback