Kalas kalas :)

Igår var det som sagt Mickes födelsedag.
Han fick fina pappa-presenter utav Dennis, lotter och pengar ^^ Det var folk från min sida som kom igår, så idag kommer Mickes föräldrar, morföräldrar osv. Lika bra att dela upp det så, annars hade det blivit bastu här hemma + att alla hade inte fått plats. Det hade blivit för jobbigt, helt enkelt. Jag gillar inte stora folksamlingar på ett litet ställe, det värsta jag vet nästan.. Det ska vara lagomt mycket så att alla får plats :P

Dennis och jag la oss halv tio igår. Vi var trötta som idioter :D + att jag gjorde ordning den andra tårtan innan vi gick och la oss. Höll ju på att somna vid datorn igår efter att mamma och dom åkt hem. Haha..
Vi blev bjudna på käk från Monroe's också ^^ mums! Det var länge sen.

Aja, nu ska jag ladda upp bilderna på bdb.. Ni som har en användare på bilddagboken.se kan ju titta.. Länken hittar ni till vänster om bloggen (Mina bilder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback